Dostawa

Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Jeśli zamówisz towar, który mamy na stanie, w dzień roboczy do godziny 14:00, Twoje zamówienie zostanie spakowane i wysłane jeszcze tego samego dnia. Przewidywany czas dostawy wynosi 1 – 3 dni robocze.

 

Dostawa może być jednak wpływana przez różne czynniki, na przykład zamówienia złożone podczas weekendów lub świąt będą realizowane w następny dzień roboczy, co może nieznacznie wydłużyć czas dostawy.

Dodatkowe przydatne informacje:

  • Śledzenie przesyłki: Po wysłaniu zamówienia prześlemy Ci e-mail z informacjami o śledzeniu przesyłki. Dzięki temu będziesz mógł śledzić jej aktualny status oraz przewidywany czas dostawy.
  • Zmiana adresu dostawy: Jeśli po złożeniu zamówienia potrzebujesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Zmianę możemy przeprowadzić, jeśli paczka jeszcze nie jest w procesie dostawy.
  • Metody dostawy: Twoje zamówienia są dostarczane za pośrednictwem usług Packeta. Więcej informacji na temat dostępnych metod dostawy znajdziesz na następującej stronie: Dostawa i płatność.


Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji na temat dostawy swojego zamówienia, nie wahaj się z nami skontaktować pod adresem e-mail: support@PUELLAzapachy.pl.

Jakie są możliwości dostawy?

Staramy się, aby dostarczenie twoich zamówień było jak najwygodniejsze, dlatego przygotowaliśmy dla ciebie różne opcje dostawy:

 

 

 

Szczegółowe informacje o cenach usług i opcjach płatności znajdziesz na naszej stronie: Dostawa i płatności.

 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji, nie wahaj się z nami skontaktować. Twoje zadowolenie jest dla nas priorytetem.

Kiedy mam prawo do darmowej dostawy?

Koszt dostawy jest darmowy przy zamówieniach powyżej 130 zł.

Oprócz tego często organizujemy czasowo ograniczone i specjalne akcje, na przykład bezpłatną dostawę przy niższym minimalnym zamówieniu, zniżki na określone produkty i tym podobne. Pamiętaj, aby regularnie śledzić naszą stronę internetową i media społecznościowe (Facebook, Instagram), aby być zawsze na bieżąco i korzystać z atrakcyjnych ofert, które dla ciebie przygotowujemy.

Jeśli masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz pomocy, nie wahaj się z nami skontaktować. Nasza obsługa klienta jest tu dla ciebie.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Ten e-mail będzie zawierał numer przesyłki oraz link do śledzenia twojej paczki. Dzięki tym informacjom możesz łatwo śledzić ruch swojego zamówienia oraz przewidywaną datę i godzinę dostawy.

Co robić, jeśli nie otrzymałem/am e-maila z potwierdzeniem?

  1. Sprawdź folder ze spamem: E-mail mógł zostać przypadkowo przeniesiony do folderu spamu lub niechcianej poczty.
  2. Skontaktuj się z obsługą klienta: Jeśli nie możesz znaleźć e-maila lub go nie otrzymałeś/aś, skontaktuj się z naszą obsługą klienta na adres support@PUELLAzapachy.pl. Chętnie ci pomożemy.
Jaka jest cena za dostawę?

Koszt dostawy zależy od wybranego sposobu transportu i płatności. Przy zamówieniach powyżej określonej wartości dostawa jest nawet darmowa.

 

 

 

Opcje płatności za zamówienie:

Metoda płatności Opłata za usługę Czas trwania płatności


Gotówka przy odbiorze

4,6 zł  PRZY ODBIORZE


Kartą w Internecie

BEZ OPŁAT NATYCHMIAST


Apple Pay / Google Pay

BEZ OPŁAT NATYCHMIAST

BLIK

BEZ OPŁAT NATYCHMIAST

*Podczas składania zamówienia w punkcie 2 (Wysyłka i płatność) można zobaczyć aktualne ceny 
opłat w koszyku zakupów.

 

Więcej informacji o cenach dostawy znajdziesz tutaj: www.PUELLAzapachy.pl/dostawa-i-platnosc

Co robić, jeśli otrzymałem uszkodzoną paczkę?

Przed odebraniem paczki

Przed odebraniem paczki od kuriera dokładnie sprawdź jej zewnętrzny stan. Upewnij się, że opakowanie nie jest rozerwane, zgniecione ani w inny sposób uszkodzone. Jeśli zauważysz, że paczka jest widocznie uszkodzona, możesz odmówić jej przyjęcia.

 

Po odebraniu paczki

Jeśli dopiero po odebraniu paczki zauważysz, że towar jest uszkodzony, możesz go reklamować:

 

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny na stronie www.puellazapachy.pl/ogolne-warunki-handlowe
  2. Wyślij nam zdjęcie paczki, którą otrzymałeś oraz zdjęcie jej zawartości. Upewnij się, że zdjęcie jest wykonane tak, aby była widoczna każda strona pudełka.
  3. Towar, który chcesz reklamować, dokładnie zapakuj i wyślij zgodnie z instrukcjami naszego działu obsługi klienta.
Co robić, jeśli towar w paczce jest uszkodzony?

Jeśli zauważysz, że towar w paczce jest uszkodzony, postępuj zgodnie z poniższymi krokami, podobnie jak przy reklamacji:

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny na stronie www.puellazapachy.pl/reklamacje
  2. Wyślij nam zdjęcie paczki, którą otrzymałeś oraz zdjęcie jej zawartości. Upewnij się, że zdjęcie pokazuje każdą stronę pudełka.
  3. Produkt, który chcesz reklamować, bezpiecznie zapakuj i wyślij zgodnie z instrukcjami naszego działu obsługi klienta.

 

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania lub potrzebujesz dalszej pomocy, nie wahaj się z nami skontaktować. Jesteśmy tu, aby ci pomóc!

Co zrobić, jeśli moja paczka nie została dostarczona?

Krok 1: Sprawdź status swojej przesyłki

Najpierw zalecamy sprawdzenie statusu przesyłki za pomocą numeru śledzenia, który otrzymałeś podczas potwierdzenia zamówienia. Status przesyłki możesz sprawdzić na stronie internetowej firmy kurierskiej.

 

Krok 2: Skontaktuj się z naszą obsługą klienta

Jeśli przesyłka wydaje się być zagubiona, skontaktuj się z naszą obsługą klienta:

  • E-mailem: Wyślij do nas e-mail na adres support@PUELLAzapachy.pl z numerem zamówienia i numerem śledzenia przesyłki.

 

Nasz zespół obsługi klienta sprawdzi status twojej przesyłki i zorganizuje ponowne dostarczenie paczki lub zapewni rekompensatę finansową.


Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania lub potrzebujesz dalszej pomocy, nie wahaj się z nami skontaktować. Jesteśmy tu, aby ci pomóc!

Jak długo paczka jest przechowywana w punkcie odbioru lub w Z-BOXie?

Twoja przesyłka jest zazwyczaj dostępna w punkcie odbioru lub w Z-BOXie przez 2 do 3 dni. Należy jednak pamiętać, że te dane są orientacyjne i czas przechowywania może się różnić w zależności od różnych czynników.

Po wysłaniu przesyłki otrzymasz informacje o jej statusie i dostawie albo e-mailem, albo za pośrednictwem aplikacji bezpośrednio od firmy kurierskiej.

Jeśli potrzebujesz przedłużyć czas przechowywania swojej przesyłki, skontaktuj się z odpowiednią firmą kurierską lub skorzystaj z opcji dostępnych w aplikacji.

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania lub potrzebujesz dalszej pomocy, nie wahaj się z nami skontaktować. Jesteśmy tu, aby ci pomóc!

9 pozycji razem
Z powrotem do sklepu