Dostawa

Jaki jest czas dostawy?

Jeśli złożysz zamówienie w dniu roboczym do godziny 14:00 na produkty, które są dostępne na stanie, Twoje zamówienie zostanie spakowane i wysłane tego samego dnia. Paczka powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 1-3 dni roboczych.

Jednakże trzeba podkreślić, że ten okres może być wpływany przez pewne czynniki. Na przykład, zamówienia zrealizowane w weekendy lub święta mogą wymagać dodatkowego czasu na dostawę. Staramy się jednak zminimalizować wszelkie wpływy na czas dostawy przesyłek.

Jakie opcje dostawy oferujecie?

Twoje zamówienia są dostarczane za pośrednictwem dostawców usług wymienionych na stronie: www.PUELLAzapachy.pl/dostawa-i-platnosc

Na tej stronie znajdziesz dodatkowe informacje o kosztach usług i opcjach płatności.

Od jakiej kwoty jest dostawa darmowa?

Dostawa jest darmowa przy zamówieniach powyżej 130 zł.

Więcej informacji oraz ceny przesyłki znajdziesz tutaj - www.PUELLAzapachy.pl/dostawa-i-platnosc

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z numerem śledzenia oraz linkiem do przewoźnika, gdzie będziesz mógł/a śledzić status dostawy swojego zamówienia.

Jaka jest cena opłaty pocztowej?

Cena przesyłki zależy od wybranej metody dostawy i płatności. Przy określonej wartości zamówienia dostawa może być nawet darmowa.

Więcej informacji na temat cen przesyłki znajdziesz tutaj - www.PUELLAzapachy.pl/dostawa-i-platnosc

Co zrobić, jeśli dotrze uszkodzona przesyłka?

Jeśli dostaniesz uszkodzone opakowanie, zalecamy nie przyjmowanie go od kuriera.

Następnie skontaktujemy się z Tobą, aby rozwiązać tę sytuację.

Co robić, gdy przyszedł uszkodzony towar?

W przypadku uszkodzenia towaru prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem e-maila na support@PUELLAzapachy.pl.

Pracownicy obsługi udzielą wszelkich informacji dotyczących postępowania w przypadku uszkodzonego towaru.

Co robić, jeśli paczka nie została dostarczona?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta www.PUELLAzapachy.pl/kontakty-i-serwis-klienta, który sprawdzi stan Twojej przesyłki i następnie umówi się z Tobą na ponowną dostawę lub odszkodowanie.

Jak długo paczka jest przechowywana w punkcie odbioru / Z-BOXie?

Twoja paczka zazwyczaj czeka na ciebie przez dwa do trzech dni, ale to jest jedynie informacyjne i może ulec zmianie z powodu pewnych okoliczności. Informacje o paczce otrzymasz drogą mailową lub za pośrednictwem aplikacji bezpośrednio od firmy kurierskiej.

Jeśli potrzebujesz wydłużyć ten czas, proszę skontaktować się z firmą kurierską lub skorzystać z aplikacji.

9 pozycji razem
Z powrotem do sklepu