Zamówienie

Który produkt polecilibyście mi jako prezent?

Jeśli nie jesteś pewien/pewna, jaki zapach spodobałby się Twojemu bliskiemu, zalecamy wybór jednego z różnych rozmiarów opakowan podarunkowych, które znajdziesz na naszym sklepie internetowym w sekcji 'zestawy prezentowe'.

Czy macie w ofercie kupony podarunkowe?

Szukasz idealnego prezentu, który spełni życzenia obdarowanego? Kupon podarunkowy oferuje nieskończone możliwości, dzięki którym każdy znajdzie coś dla siebie.

Kupony podarunkowe są dostępne w naszym sklepie internetowym o wartościach 50, 150, 250 i 500 zł.

Więcej informacji na temat kuponów znajdziesz pod adresem: www.PUELLAzapachy.pl/kupon-podarunkowy

Jak wykorzystać kod promocyjny?

Kupony rabatowe są dostarczane wyłącznie za pośrednictwem kampanii w naszych sieciach społecznościowych, klientom, którzy subskrybują nasz biuletyn, za pośrednictwem influencerów, reklam radiowych i podobnych kanałów.

Jeśli kupon został uzyskany w inny sposób, na przykład z recenzji online, z niewiarygodnych stron internetowych obiecujących ważne kupony, prawdopodobnie jest to oszustwo.

Możesz jednak zweryfikować ważność kuponu, realizując go w koszyku, a konkretnie w polu oznaczonym Wstaw kupon promocyjny.

Jak mogę zamówić Puellę?

Nasze produkty możesz zamówić w naszym sklepie internetowym na stronie www.PUELLAzapachy.pl, gdzie możesz wybrać sposób dostawy, płatności oraz różne warianty naszych produktów.

Dla każdego produktu podane są aktualne informacje, takie jak cena, szczegółowy opis zapachu, skład, sposób użycia oraz inne pomocne informacje.

Czy mogę zamówić za granicę?

Dostarczamy przesyłki tylko na terenie Unii Europejskiej, z wyłączeniem Malty, Cypru i wysp należących do krajów europejskich.

Co się stanie po zrealizowaniu zamówienia?

Jako pierwszy krok przeprowadzamy kontrolę poprawności danych i zawartości zamówienia.

Następnie zamówienie jest kompletowane, pakowane i przygotowywane do wysyłki w naszym magazynie.

Po wysłaniu przesyłki do dostawy, klient zawsze otrzymuje powiadomienie e-mailem z numerem przesyłki, który pozwala mu śledzić dostawę i dowiedzieć się, kiedy zostanie dostarczona.

Co jeśli produkt, który chciałem/łam kupić, jest już wyprzedany?

W przypadku, gdy któryś z naszych produktów jest obecnie niedostępny na magazynie, zawsze staramy się informować naszych klientów o jego dostępności za pośrednictwem e-maila, lub poprzez naszą stronę internetową i media społecznościowe.

W ten sposób chcemy upewnić się, że będziesz miał/a jak najszybciej informacje o dostępności produktów, które Cię interesują.

Dlatego zalecamy aktywne śledzenie przynajmniej jednej z tych opcji komunikacji, aby zawsze być dobrze poinformowanym.

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, możemy anulować twoje zamówienie, nawet po jego wysłaniu. Pieniądze zostaną zwrócone po potwierdzeniu od przewoźnika, że przesyłka wraca do nas.

8 pozycji razem
Z powrotem do sklepu